"مهارت های زندگی" به سبک زندگی اسلامی، در خراسان شمالی آموزش داده می شود
"مهارت هاي زندگي" به سبک زندگي اسلامي، در خراسان شمالي آموزش داده مي شود
در آستانه 19 مهر؛

"مهارت های زندگی" به سبک زندگی اسلامی، در خراسان شمالی آموزش داده می شود

کارگاه هاي آموزش مهارت هاي زندگي با هدف نشر و ترويج سبک زندگي اسلامي در خراسان شمالي به همت حوزه فرهنگي ستاد هماهنگي کانون مساجداين استان، در آستانه 19 مهر در اين استان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 52185 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ عصر امروز، یکشنیه  16 مهر ماه جاری، با همراهی کانون فرهنگی هنری "شهید باهنر" روستای پشت بام  و نیز کانون فرهنگی هنری "شهید یار محمدزاده" روستای حصار عیسی  هر دو از توابع شهرستان جاجرم این کارگاه برگزار می شود.

 

همچنین فردا دوشنبه 17 مهرماه، این کارگاه ها که با عنوان کلی "زندگی پویا" برنامه ریزی شده، ابتدا در کانون "فاطمیون" شهرستان فاروج برگزار می شود و پس از آن نیز کانون "امام موسی کاظم علیه السلام" این شهرستان میزبان خواهد بود.

 

حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن،  و حجت الاسلام علی رنجبر در خصوص مهارت های زندگی و آگاهی های پیش از ازدواج و انتخاب همسر، مسائل را مطرح و راهکارهای آموزشی را برای مخاطبان در این کارگاه ها ارائه می دهند.

 

بر این اساس تاکنون و از ابتدای سال، 17 کارگاه آموزشی از این دست و در قالب اینطرح استانی، با موضوعات آگاهی های پیش از ازدواج و انتخاب همسر، جمعیت و تربیت فرزند، سواد رسانه  و مهارت های زندگی ویژه دختران جوان، دختران و مادران و نیز همسران برگزار شده است.

 

گفتنی است؛ این کارگاه ها ویژه 19 مهرماه، سالروز سفر تاریخی و پربرکت رهبر انقلاب به استان خراسان شمالی و با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی در فصل جدید خود، برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

پایان/